Beyziikoo okul felan yok kuzum bende pek bilemem buralari ve burda da gezmeyiz hiç , bı kaç arsa var müstakil evler var bı kaç çok katlı bina 😂 Saraycık mahallesi diye geçiyor işte küçümsedigimden değil de çingenler dolu o yüzden yani sana düz yolda neden böyle yürüyorsun diye bile kavga çıkarabiliyorlar