hzlssmoom Yok canım Muhtemelen annem oldu bizler ondan olduk. Eşim negatif. Ben annemlerleyim genelde eşim ya sabahı ya akşamı hep bizimleydi ama o negatif. Annem, babam, kardeşim, ben pozitif. En ağır geçiren annem biz annemden sonra test verdim semptom yoktu yani. Bebekte yok Allah’a şükür yani test yapılmadı ama durumu normal ateş falan yok 🙄