Naydin birinci doğumum zordu bilgisizdim. Ikınmayı beceremedim gece 3den 8e kadar sancı çektim. Ikınamadığm ve kendimi tönetemediğim için zorlanmıştım 3-4 tane dikşim vardı. İkinci doğumumu 2 ay önce yaptım. Bebeğimin gelişimi geri olduğundan doktor 38.haftada suni sancı verip doğumu başlatacaktı. Sancıö yoktu ama hastaneye gittiğimde acılmam 5 cmdi. 11bucukta yatışm yapıldı 1 bucukta bebeğim doğmuştu. Sıfır dikiş ile 😌 eb önemli fark yürüdüm sancı anında pilates topuyla hareketler yaptım ve doğum sürecinde kendimş salmadım. Çok güzel ıkındım☺️☺️