Naydin Ilk doğumum yani sancı sürecim 17 saat sürdü.Tam açılma olduğu zaman doktorum suyumu patlattı ve kızım suyla birlikte çok kolay doğdu😍.Ikinci doğumum da sancı süreci 6 saat sürdü ama doğum çok zor geçti😑.Doktorum suyumu patlattı ama oğlum gelmek istemedi kafası çıktı o an gücüm bitti 😔Neredeyse oğlumu kaybediyorduk.Yani demem o ki ilk doğumum çok kolay oldu ama ikinci doğum cok zor geçti ve tabi ikinci doğumun sancı süreci ilkine göre kısa oluyor.