Naydin 1. doğumda sancım akşama doğru başladı hemen gitmedim gece 2.5 a kadar bekledim ,dayanılmaz sancılar başlayınca gittim 5 cm acılmam olmuştu, 1 saatte doğum yaptım.2. doğumum da evde 5 saat sancı çektim yine gitmedim sancılar 3dk 1 e düşünce koştur koştur gittik 10 cm acılmam olmuş 🤭 ebeler yolda nasıl doğurmadın diye gülmüşlerdi 😅 ikinci doğum 1 e göre daha kolay oldu