Deletedmom_36 Gule gule kullanim☺️Zamaninda o esarplara ne paralar harcadim ipek sallara🙈Simdi hevesimi aldim sanirim disarida rengini ve kumasini begendigim her sali kullaniyorum ☺️☺️
ikiprensannesi_gul [silindi] kesinlikle ☺ benim arkadaşlarım kızıyo bana niye ordan alıyon boşa para veriyon o kadar diye ama ben içinde çok rahatım kime ne diyorum kaliteli valla bide bir çok şeyle kullanılıyo
[silindi] ikiprensannesi_gul aynen öyle canım herkesin kendi zevki parasını ödedikten sonra başkalarının ne dediğinin önemi yok bnce😉😊
ZehraSareMom [silindi] Ben ya levidor yada armine kullaniyorum baska markalari yapamiyorum acikcasi esarbinizin tonlarina bayildim cok guzel duruyor cogu kombine uygun gibi.
BenMathilda [silindi] Güzel günlerde kullanın. 🌹 İmkan varsa kendimi de esimin bütçesini de zorlamadan alırdım, çünkü bir şeyi kaliteli aldığın zaman senelik oluyor, diger türlü çabuk yıprandıgi için daha sık almış oluyorsun, aynı şeye denk geliyor. 🤷♀️
Tatlican [silindi] Ben sal kullanmiyorum desem yeridir .ama eşarp güzelmiş iyi gunlerde kullanın. Ben armine ve aker kullaniyorum önü 2dk düz oluyor yap çık eskiden kullanmazdim en az yarım saat eşarbın önü düzgün olsun diye uğraşırdım.
[silindi] Tatlican ilk başta çok teşekkür ederim canım aynen kaç saat önü duracak diye uğraş dur bende bu saatten sonra Armine kullanmayı düşünüyorum ☺️
Tatlican [silindi] zaten alışınca bakılmıyor 😄ben fazla gezmediğim için düğünde bayramda alıyorum yetiyor 5yıllik olanlar bile yeni gibiler
[silindi] Tatlican valla ben artık alırım eşimin arkadasi var esarpci istersen dükkanı götür diyor 🤭😂