[silindi] Kızlar sizce esarbim ve şalım nasıl bugün aldım arminenin yeni sezon eşarbı ve levidorun şalı aranızda marka şal ve eşarp kullanan ve memnun kalan varmı acaba artık sürekli bu ürünleri kullanmak istiyorum esimede söyledim senin canın sagolsun sen mutlu olduysan gerisinin bir önemi yok dedi mesela eşi bu şekilde dedikten sonra marka esarp ve şal alıp sizde paraya kiyarmiydinz merak ettim acaba fikir ve düşünceleriniz nedir😊
Sadekahvem [silindi] yaklaşık 7 yıldır ipek eşarp kullaniyorum. Başka eşarp örtemiyorum artık. eşimde geçen gün bana almış hediye ama pek beğenmedim çok güzel desenler var bu sezon değiştiririm sanırım. Verilen paraya değdiğini düşünüyorum
Mommm44 Çok güzeller güle güle kullan bende hep marka alırım ozellikle eşarp kesinlikle marka olmalı piere carsin aker levidor armine çok var
balim5858 Levidor pek sevemiyoeum eşarp desenleri bir garip ama Armine eşarbınıza bayıldımmmm çok güzel kaç liraya aldınız
[silindi] Sadekahvem aynen öyle bende verdiğim paraya değdiğini düşünüyorum ve bundan sonra sürekli alacağım marka bunlar birde eşim gerçekten çok mutlu etti beni ☺️
Miniminnak22 Eşim al diye ısrar etse de gereğinden fazla para vermem alacağım şeye. Marka sevgim, merakım da yok zaten Bana göre bi eşarp için 190 lira fazla yani 😂 Madem seviyosun güle güle güzel günlerde kullan canım 🌺🌺
[silindi] Miniminnak22 teşekkür ederim canım herkesin düşüncesi farklı tabiki ama eşim herşeyin iyisi olsun diyor gönlün ne istiyorsa al dedi bende değerlendireyim dedim bundan sonra önceki aldıklarımdan deil bunlardan kullanacağımı belirttim ben anlamam madem bundan istiyordun önceden de alsaydın dedi laflarına karşılık ne denir☺️
[silindi] Baloglan123 valla şimdiye kadar normal aldım hiç başımda durmadı ve verilen paraya da değer diyorum canım
mucizelerin_annesi [silindi] valla çok beğendim güzel günlerde kullan cnm bende çok severim arminenin bir eşarp ve tekbirin bir tulumuna birçok para vermisligim var kocişim sağolsun ☺️😉
Ocak2021 [silindi] çok güzeller güle güle kullan inşallah 🤗 maddi acıdan bana bir zorluğu olmayacaksa alırım. Benim düşüncem 10 tane ucuz şal olacağına 3 tane kaliteli kullanışlı şalım olsun .