Sadekahvem yok canım İstanbul’da deilim eşimin arkadaşı var sürekli olarak zaten oradan alıyordum ama normal hiç bir eşarp şal güzel şekil alıp durmadigi için bende kaliteli markalı almayı düşündüm ve verdiğim parayada değdi yani paralı parasz istersen dükkanı götür diyor eşimin arkadaşı yani para falan sıkıntı deil ne zaman olsa ödersin diyor tabi eşim borcu sevmez ödemezse takıntı yapar haliyle tanıdığı olduğu için bende sürekli kaliteli olanından almayı düşünüyorum artık normalde sürekli eşarp şal alıyorum sürekli ondan alacağıma markali alırım daha iyi olur