Herkese merhaba. 32+3 de 2115 gram doğdu. 20 gün kaldı küvözde. Suyum azaldığı için benden enfeksiyon kapmıştı. Tedavinin bitmesini bekledik. Şu an göbek fıtığı problemi var ve yumurtaların biri testis torbasına inmemiş. 2350 g olarak taburcu oldu. Şimdi 70 günlük 5 kilo. Sadece anne sütü alıyor maalesef emmiyor, daha doğrusu memeyi alıyor. Süt hızlı akarken içiyor, son süte kadar gelemiyor.Biberona alıştı. Sürekli sağıyorum. Gücümün yettiği yere kadar da sağacağım. Bu sürede memeye dönerse ne ala 😊 dönmezse devam. Allah hepimize kolaylık versin, miniklerimize güç versin inşallah