30.haftada 1240gr doğduk 55gun kuvezde kaldıktan sonra kavuştuk çok şükür şimdi düzeltilmiş 11 aylıgız o günler geçer mi derken nası geçti gitti bilmiyorum çok zordu bı gün kilo alıyordu bı gün veriyodu kilosuna çok takıyordum kafayı . Eve geldikten sonrada alışmak zor oldu sütü sağıp veriyodum hem mama hem anne sütü tabi sağımı azaltınca sütüm azaldı sonra mamayla devam etmek zorunda kaldık üzüldük sevindik sabrettik
Zamanla her şey geçiyormuş çok şükür her günümüze