zeyzey77 maşallah.. güzel de bakmışsınız.. ben de çok üzerinde duruyorum ama Prematürelerde 2 yaşa kadar anne karnında geçirmediği zamanı da hesaba katıp gelişimini izlemek gerekiyormuş. Benimki de tam o şekilde gidiyor. Gelişimi 3 aylık gibi. İnşallah zamanla aradaki açık kapanır. Çünkü ister istemez tedirgin oluyor insan. Doktor doktor gezdirmeye başlıyorum. Şu sorunu var mı , bu sorunu var mı diye 🤔