Mom356 geçmiş olsun 🙏🏻 doktora görün mutlaka doğum yaklaşmış doğuma kadar geçsin ki bebeğine de tehlike oluşturmasın bende aynı haftalarda çok kötü grip olmuştum antibiyotik kullandım ama 4 gün sonra doğum yaptım hastalığım henüz geçmemişti doğumdan sonra yapılan damardan antibiyotikler toparladı beni