Mom356 Çok kötü burnum akıyor ve göz nezleside var bende ne yapsam geçer çok kötü oldum lütfen yardımmm🥺
nursocum Mom356 yine mi nezle oldun sen gülüm Ya 😿 Dikkat et kendine hastaneye git olmadı geçsin ki sezaryen yapsınlar. Bende griptim doktor görmeden almadılar sezaryene
Minikpandailay Mom356 geçmiş olsun canım. Bol bol meyve ye ve su iç. Ihlamur felan icebilirsin. Zor valla eşimin kuzeni da gribim diyordu. Covidmis şuan hepimiz diken üstündeyiz bize de geçti mi ki diye 😟 aynı avlu içerisindeyiz çünkü 😫
Mom356 nursocum yok geçti yine oldum abla çok kötüyüm yaa hem sıcak sürekli ter içinde kalıyorum randevum daha var temmuzun 7 sinde 🥺
Mom356 Minikpandailay ay çok geçmiş olsun ❤️🩹 ben dondurma yedim üstüne buz gibi Su iştim ondan böyleyim🥺😥
Med Mom356 Bende yarıyordu,üzerine karabiber döküyorum ben bide. Geçmiş olsun kuzum dikkat et. Çoğunun adı grip olacak😜
Minikpandailay Mom356 sağol kuzum. İnşallah bize geçmemiştir kendim ivin değil bebişim için korkum. Yaa sende olcak iş mi doğum da yakın bol karabiberli tavuk sulu çorbalar iç inşallah hemencik iyilesirsin. Kullanıcı adı mükoo 😍
selinyildiz Mom356 ben doğumuma 2 gün varken yakalandım birde doğumhanede üşüttüm üstüne 12 günlük bebeğim şuan yeni iyileşiyorum ve bebeğimde burun tıkanıklığı akıntı var benden geçti büyük ihtimalle
Wolverine Mom356 Ben de hamileyken böyle doğuma yakın grip atlatmiştim ne fenaydı. Ben bol sarımsaklı sirkeli gerdan çorbası içerek atlatmiştim tavsiye ederim. Bağışıklığını yükseltmek için birebir.