Mom356 valla ben 35 haftamda grip oldum 36 haftada sancım vardı hastaneye gitti. Bebek hiç kilo alamamkştı gelişmemiş benimde sancım olunca 36 da sezeryan oldum . Kendine çok iyi bak vitaminlerine sütlerine bebeğin iyi beslensin canım ben yaptım o hatayı sen yapma