Ben 40 gün yatak döşek yerdeydim , dikişlerim kapanmıyordu, kanıyordu ve sarımsı sıvı akıyordu doğrulamıyordum Ağrıdan. Ve panik atak olduğum için korkudan sürekli doktora gidiyordum neden iyileşmiyorum diye, Dr bişi yok zamanla geçer dedi.
korkmayın geçer. Kişiden kişiye değişiyormuş iyileşme süreci