Anakralice48 Daha kaç gün olmuş ki sezaryen ameliyatı izlediniz mi hiç bilmiyorum ama çok büyük bir ameliyat yani en basit bir işlemde bile en az 10 gün sıkıntısı oluyor ki tabi bünye meseleside var ama psikolojik olarak kendini oraya odaklama şişlik normal kenarında bence çünkü benimde dikişlerin sağ tarafında ağrı acı oldu rahatsız etti. 15 aylık oldu bebeğim benim dikişim bikini bölgemde iç çamaşırı bile değse acıyor tuhaf oluyor üstünde tüyler olduğu için. He birde ağır kaldırdığımda falanda bundan 3 ay öncesine kadar ağrım acım oluyordu dediğim giibi yani sonuçta basit bir ameliyat değil geçmiş olsun bebeğinize odaklanın bu ağrılar acılar çok çok normal sıkıntı etmeyin kendinize doktorda normal dediyse