Anakralice48 Çok normal korkmayın hiç ben doğum yapalı 2,5 ay oldu hala tek tarafta hafif şişlik ve ağrım oluyor. Doktorum hiç sorun olmadığını söyledi. Kaldı ki o küçücük bir kesiden neler neler yaptılar böyle düşünün..bizim gördüğümüz minik bir kesi ama içeride birçok işlem oldu. Acıması ağrıması çok normal..6 aya kadar bunları yaşamanız gayet olası durumlar korkmayın.