Kızlar bana yardım edin nolursunuz sezaryen doğum yaptım 11 Haziran’da dikislerim dıştan iyi kurudu kapandı ama sol tarafında şişlik ve ağrı var kipirdarken öldürüyor beni doktoruma gittim kaç kere iyileşme sertligi ultrasonlada bakıyorum hiç bişey yok orda zedelemissin orda bişey olmuş ama iyileşmiş sertleşmiş ağrının zamanla geçmesini bekleyeceksin diyo çok korkuyorum başına gelen varsa bana yardımcı olsun nolursunuz