[silindi] kesinlikle ama rabbim kimseye yasatmasin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sumeyyebaglan insallah yoktur ya size de geçmiş olsun 😔
2yavru1anaaa İnşallah,çok teşekkür ederim♥️
Mom084 Kocaeli’de hissedilmesi çok geçmiş olsun
erkekannesii3 amin inslalah var mı sizde bişey
Mom084 BİNGÖLDEYİM AŞIRI HİSSETTİK FENAYDI
gokkusunannesi iyimisiniz şuan 🤲🏻🤲🏻Allah’ım.korusun
Sumeyyebaglan hayır doğru bende bingöldeyim aşırı salladı
Mom084 Elazığda oldu ama Erzurumdan baya hissettik. Rabbim esirgesin
ayazasaf amin sizler nasilsiniz
Mom084 çok şükür bişey olmadı iyiyiz ama korku yetti
Mom084 çok şükür bir şey yok ama hem uzun sürdü hem baya salladı
ayazasaf Allah’ım.korusun bugün dikkatli olmak lazım.
Mom084 mardinde hissettik Allahım yardımcısı olsun yaşayanların 🤲
Zumramm04 😭🤲🏻 Allah korusun ya
Mom084 aynısını dedim eşime evet hayvanlarda hissedio
Kymkkymk valla şuan durdu 😭 balığım vardı orda kendini ne attı sudan Allah’ım.korusun ya
Mom084 çok şükür iyiyiz burada hafif sallantı oldu
Kymkkymk Allah korusun 🤲🏻😭
Mom084 amin canm🙏
Mom084 Elazığ’da hissetmemek mümkün değil🤦🏻♀️ Allahım sen koru
_Ahlas_ Allah korusun ya 🤲🏻🤲🏻😭😭 sürekli artçı oluyor
Mom084 Çok şükür iyiyiz depremler çoğaldı resmen
Dunyamsensn2008 allahimm korusun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻