Seyma_52 Mom084 evet iyiyiz çok şükür ben başım dönüyor sandım vertigodan ötürü anlayamadım bile, Allah korusun
ToprakinAnnesi Bingöl merkezdeyim tam oğlumu yatağına yatırdım pışpışlıyordum ayaktaydım ses gelmeye başladı rüzgar sandım baktım oğlumun dolabı sallanıyor anca jeton düştü korktum bayağı🤦🏻♀️
Mom084 ToprakinAnnesi ay tüylerim diken diken bende urfadayim hemen koltuğun yanına coktuk kızımla Allah’ım korusun 🤷🏻♀️🤲🏻🤲🏻🤲🏻bugün yanımda yatircam
Sleepwalker Mom084 Elâzığ ve sivasta etkilenmiş bi doktor var canlı yayındaydı dinliyordum deprem olmus karısı mesaj atmış sivastalar deprem oldu hissettin mi diye
Sleepwalker Mom084 Allah korusun bende çok korkuyorum konyada zümrüt apartmanı olayını bilirsiniz belki dibindeki apartmanda da biz oturuyoruz zümrüt sitesi çökünce bende çok etkilenmiştim halada korkuyorum allah korusun rabbim
Eylulunannesiiii Sleepwalker bende konyalıyım zümrüt apartmanı olayını hiç bir zaman unutmadık. Gerçekten korkunç rabbim tekrarını hiç kimseye yaşatmasın.
bulut_07 Mom084 biz baya hissettik bingöl karlıovadayız. Bebeğimi uyutuyordum elbise dolabım sallandı cok korktum ama kısa sürdü allahım beterinden korusun 🙏🏻
Sleepwalker Mom084 Hemde nasıl aylarca eve giremedik en sonunda da sattık çünkü her gördükçe hala için ürperiyor
Eylulunannesiiii Mom084 bingöl karlıovadayız hissedilmiş baya ama ben uyuyordum bebeğimle hissetmedim 👍
Mom084 Eylulunannesiiii ay ben urfadayim hemen koltuğun yanına çöktüm 🤷🏻♀️ arabada deprem çantanız var kızim için özellikle