Mom084 güneydoğuda çok olmuyor ama doğuda var ya bingöl Elazığ’da bu kaçıncı oldu sayamıyorum 1 sene içerisinde sürekli sallandı ve ben çok ufak da olsa hepsini hissettim hamilelikte tansiyon problemi yaşardım ama deprem başka ya korkusu olunca daha bi kötü