Mom084 ay inanmıyorum biliyor musun depremden 2 saat önce elim kızımla dışarı çıktı bian dedim ki ya şimdi deprem olsa evde tekim naparım ama en azından kızım dışarıda o güvende olur sonra kızdm kendime saçma saçma ne düşünüyorum diye ana Bi baktım 2 saat sonra deprem oldu insan hissediyormuş ya😒