Sule_eylul2906 Mom084 rabbim beterinden korusun biz bile Erzincan’da hissettik 😔😔1-2 saniye sürdü salladı
Mom084 Mom567 bende koltuğun yanına çöktüm hemen 7nci kaytayim nasıl inicem.daha devam etse inerdim hemen
Mom084 Minikkusuumm a sende mi urfadasin 💟🌺 Allah’ım koru ya valla ben kötü hissettim çevreye baktım kimsenin umrunda değil şuan üst kattaki çocuk depiniyor aklım çıkıyor şuan
Mom084 aybukemom kız Allah’ım korusun ya keşke tanissaydik yalnız koymazdim giremedik nogun bizde eve
aybukemom Mom084 ay sağol canım senden iyi olmasın komşum da illa gel bizimle dedi de ben urfada yıkımlı deprem olmaz diyerek çıkmadım artçıydı zaten sadece çok fazla sallanınca o an korkmuştum baya 😊
Seyma_52 Mom084 evet iyiyiz çok şükür ben başım dönüyor sandım vertigodan ötürü anlayamadım bile, Allah korusun
bozobeydrk aybukemom şu anda bizimde tüm komşular çıktı biz çıkamadık 6 aylık çocukla inemedim bu saatte🤷🏻♀️
nursocum Mom084 iyiyim ama çok sallandı uzun sürdü yani nerden olduysa merkez üssü olarak ümit ediyorum ki bişey olmasın