Mhmtzym ben bu sorunu her kıyafette yaşıyorum. Ebebek in kalıpları ekstra küçük. Zıbınları lc den veya civilden almanızı öneririm. Onların kalıpları daha büyük. Ben 8.5 aylık oğluma 18 aylık zıbınlar kıyafetler almaya başladım. 30 derecede yıkıyorum yinede çekiyor.