Mhmtzym Aynen e bebegin ürünlerini artık beğenmiyorum bende hem kalite bakımından çok basit hem gereksiz pahalı bazı şeyler çocuğa yaz geldi diye sıfır kollu t shirt aldım heryeri yapiskanli çıktı kaç defa yikadim geçmedi üstelik ee yikanilan seyide almayacaklarina göre çöp oldu resmen😠