AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mhmtzym 30 da yıkıyordum. Ama beden konusu problemli. Yani ben 1-2 beden hep büyük alıyorum. Bedenleri hellobaby özellikle 1-2 beden büyük alınmalı belkide ondan kaynaklıdır.
minnostospik Mhmtzym ben 60 derece yikamama rağmen çekmedi. Kalıpları biraz küçük bi beden büyük alabilirsiniz.
kbra2234 Mhmtzym benn 😄 agzi yüzü bi tarafa kayıyor Zibinlarin çok kötü. Civilden aldım beyaz olanından memnunum
Mom544154 Mhmtzym bence biraz büyük alın. Kalıplarıda küçük oluyor zaten. Her zaman bi kaç ay büyük almak gerek
Asli123 Mhmtzym ben ucuz diye alıyorum valla. Ağzı yüzü hep kayıyor. Hiç güzel değil. Lcw güzel ama tanesi 20-25 lira. Benm oğlan da hep leke yapıyor.
Mhmtzym Eminos Benim bebeğimde 9 aylık şuanda bende yeni 1 yaş için aldım ama anca 2 ay giyer. 2 yaş almak gerekiyormuş
ismihazan Mhmtzym %100 pamuk olan herşey her markanın ürünü çeker. Evet bir de ebebekin kalıpları ufak. Baya bi büyük almak gerekiyor
Mhmtzym ismihazan Bilmiyordum bunu. Çekti diye değişim yapmak istesem yaparlar mı sizce bilginiz var mı ?
Erencinarinannesi Mhmtzym oğlum 2 yaşında hep e bebek zıbını kullanıyorum lakin hiç ayına uygun almadık ilk 3 ay haricinden sonra hep büyük aldık mesela şu an 2 yaşında üstündeki zıbınlar 3 yaş
Mhmtzym Erencinarinannesi Bilseydim bende 2 yaş için alırdım. Çekti diye değişim yaparlar mı acaba ya
Erencinarinannesi Mhmtzym hiç bi fikrim yok ama ben 3 aylıkken 9 ay zıbınları 6 ayken 1 yaş 1 yaşında 2 yaş zıbınları 2 yaşında 3 yaş zıbınları aldım toplu alıyorum tek seferde çok aldığım için büyük almayı tercih ediyorum her ay gidip alışveriş yapmayı sevmiyorum
Jeologanne Mhmtzym ebebek son zamanlarda o kadar kalitesizleşti ki ben de oğluma zıbın aldın kaç tane hem de ama yüzü gözü hep kaydı resmen zıbının çocuğun bağrı açılıyor resmen o kadar sündü