Mrvtpz önerim yok ne yapsak yetmiyor kolik bebeklere benim kızımda kolikti gerçekten zaman tek ilacı şaka gibi ama 6 aylık olunca rahatlamaya başladı çok şükür gazını da çıkartıyor ağlamalarda bitti 6 ay 28 günlük şuanda tabi başka şimdi diş sıkıntıları başladı şimdide ama olsun ben razıyım diş mızırdanmalarına sabret annesi