Kayram64 Aslmra80 bayanların çoğunda olabiliyor bu tiroid bozukluğu ve genetik bir durum benim annemde vardı şu an bende de var 5in üzerinde olduğu için yönlendirmişlerdir ne olur ne olmaz baktırın bence içiniz rahat olsun
Aslmra80 Kayram64 yok baktıracağım bayramdan sonra. Benim annem guatrdan ameliyat oldu yıllar önce ablamla bendede çıktı
Wolverine Mahsergulu-1994 tiroid hormonu vücudumuz için önemli. Regl donemini etkiler, insülin direncini etkiler, sinir asabiyet hassasiyet yapabilir, bağırsakları etkiler, kilo alımını, ruh halini etkiler. Ertelemeden dahiliye veya endokrin bölümüne gidin.
Deletedmom_36 Mahsergulu-1994 hamileyken bile kullaniliyordu emzirirkende kullaniliyor tabi doktorunuza sorun☺️
Zhnce Mahsergulu-1994 canim tsh t3 t4 değerlerine bak yaz yardımcı olalım elimizden geldiğince Bu sorunu yaşayan bir çok kişi var Ben 4 senedir kullanıyorum ilacı 25 yaşından sonra çıktı bende ve aşırı kilo aldım 1 sene içinde
BKumsal Mahsergulu-1994 Tabii ki kullanılıyor. 🙂 Dahiliye’ye gidin. Kanda tiroit değerinize bakıp size ona göre ilaç verecektir. Geçmiş olsun. Tsh ve T3 değeri.
BKumsal Mahsergulu-1994 Çok yüksek değil ama bu değer yükselebilir. Bu yüzden doktora gitmenizde fayda var.
Aslmra80 Mahsergulu-1994 benim hamileyken o civardaydı yüksek demişti kadın doğum doktorum kap kullanmaya başlamıştım
Aybk_66 sheesyelllow bu sut hormonu iste bikac hastaliga vuruyomus ureme tiroit buyume gbi bendede uremeye etki etmisdi sizde tiroit gbi rahtszliga neden oluyomus iste
sheesyelllow Mahsergulu-1994 süt hormonun fazla çalışıyor buda hamile kalmada sorun oluyor ama ilaçla dusuruluyor diye biliyorum
Nuran_nur Mahsergulu-1994 benimde daha çnce troid aıkıntım yoktu hamileliğimde cıktı 13 haftalık hamileyim , cok hızlı çalışıyo dedi bu yüzden kilo alamıyosun dedi . Troid sıkıntılı bişeymiş erken doğuma ve beneğin gelişim geriliğine neden oluyomus . Dahiliyey git dedi doktorum gittim hapa başlamam lazım dedi hap kullanıyprum su an 🌸💕
Mahsergulu-1994 Nuran_nur dahiliye ye gidince ilk ne yaptı ne dedi doktor. Ben yeni kan tahlili vermiş sayılırım bi daha isrermiki
Nuran_nur Mahsergulu-1994 ben sağlık ocagında vermiştim onu gösterdim doktor bir de bizim hastanede yapılsın dedi orda yaptrdom sonu cıkınca mecbur baslamak zorundayız dedi hapa baslattı