Mahsergulu-1994 Canım hipotroid sanırım seninki. Benimd aynı. Troid bezlerin yavaş çalışıyor. Sen tdahiliyeye git güzelce kontrolünü yaptır. Troid önemli tüm vücudu etkileyen bişey. Bak biz ömür boyu hap içeceğiz. Hele gebelikte çok daha önemli. Mutlaka git yani sinirdayim bişey olmaz diye düşünme.