Muhammed_Arenim ED2020 ya gerçekten de ne zamandan beri diyet spor yapıyorum 70 kiloydum 68 oldum ama artık gerçekten de tahammül edemiyorum o kadar aç kalmama rağmen leslie yapmama rağmen olmuyor, dr feridunun çayını da aldım kesinlikle diyet spor yaptığım halde hiçbirişe de yaramıyor bilmiyorum ne olacak artık
ED2020 Muhammed_Arenim aç kalmakta zayıflatmıyor canım. kendine sabah kahvaltısı, bi ara öğün, öğlen yemeği ,bi ara öğün daha ,akşam yemeği yap hiç pes etme verirsin bol su belki adet dönemin geliyordur o yüzden vücutta ödem vardır
ikioglananasi ED2020 süpersin ya bende çok seviyorum sağlıklı beslenme yi bı ara güzel gidiyor sonra kaçırıyorum boyumuz aynı 63tüm en son aldım yine ama sanki bi iki kilo hayalim 56 💕 Spor yaptin mi
ED2020 ikioglananasi spor ancak çocuğu arabasıyla gezdirmek canım 🤣🤣 sıfır spor azmi var ama sağlıklı beslenince yoğurt,ayran,süt tüketince sarkma olmuyor karnım baya toparlandı. Gider canım yapıyorsunda diyet ❤️❤️
ikiKudurukAnnesi ED2020 175 boy 87 kiloyum benimde en az 10 kilo vermem gerek ve bu diyeti deneyeceğim 🌸
ED2020 ikiKudurukAnnesi ne güzel 175 boy ❤️❤️ Kiloları hiç göstermiyordur ben kısayım bir de hamileyken herkes ikiz mi diyordu karnımı gösterip
Yagmur_arda_mom ED2020 ay inanılmaz motive oldum şu an teşekkür ederim 🥰 ben de 60la hamile kaldım 82yle doğuma girdim 1 sene oldu şu an 68im ama acayip yiyorum ve göbeğim var. Spor yapamayacağım nasıl olsa diye diyet de yapmıyordum ama bu yazından sonra kendime bir güven geldi. Kadınlar olarak istediğimiz her şeyi başarırız aslında 👊 Tebrik ediyorum seni de ❤️🙏
ED2020 Yagmur_arda_mom teşekkür ederim canım her şeyi başarırız kadınlar olarak ❤️❤️ Bol kayıplı yağlar olsun hepimize ❤️❤️
ED2020 Asklepios gider gider canım 3 gün çok zor, 3 günden sonra bünye alışıyor diyete birde tartıda insan düştüğünü görünce daha çok hırs yapıp zayıflamak istiyor. Kahvede iştahı kapatıyor tuvalete çıkartıyor
ED2020 renkliruya çarşamba günü başla canım diyete sabah aç karnına su sağlıklı öğünlerle tamamlarsın boyun kaç çok kilonda yok
renkliruya ED2020 bende cuma günleri başlıyorum genelde 3 5 gün iyi gidiyor sonra salıyorum..😣 benim boyum kısa 156.. istikrar gerçekten çok önemli..çok tebrik ederim.. 😍
ED2020 Merve87 ne güzel boyun uzun kilo olunca bile göstermiyordur hem çok güzel vermişsin ❤️❤️ Gider gider bir şey kalmamış kilolara 💪🏻
ED2020 Hygge çok teşekkür ederim canım valla önceden kanatları atardım fırına, yanına köz biber,közlenmiş soğan, fırında patates yapardım kışın önceden kilo almıştım sağlıklı besleniyorum niye alıyorum kafası vardı sorun porsiyonlarmış ❤️
ED2020 Nicunurse kaç yaşındasın canım pazartesi, salı ne varsa ye çarşamba günü sıkı diyete başla gerçekten çok farkediyor. Ender saraç ın sözü gelir hep aklıma çarşamba günü başlayın diyete diye. Sabah aç karnına su, sağlıklı öğünler en geç 6.30 da yemek çok şey farkettiriyor ilk 3 gün çok zor ama insan alışıyor sonradan kolay geliyor yaparsın ❤️❤️
Muhammed_Arenim ED2020 dikkat ederek çok az yiyiyorum ama olmuyor pes etmeyeceğim inşallah veririm kilolarımı. 🥺🥺
ikiKudurukAnnesi ED2020 benim hamileyken neredeyse hiç karnım yoktu karnı olanlara çok özeniyordum ne olduysa dogurduktan sonra oldu tatlıya abandım resmen 😥 evet boyum avantajlı ama kalça bölgem var malesef
Keremcanannesi 100 kilo olmusum 25 yasindayim gözümde dag gibi ya aynasız durmayan ben aynaya bakamiyorum🙄
ED2020 ikiKudurukAnnesi ben sezeryan yaptım göbeğim var komşum normal doğum yaptı. Normal doğum yapanların göbeği olmaz diyordum komşumundagöbeği var benim kadar 2 sene sonra ancak toparlanıyormuş göbek