ED2020 [silindi] iyi akşamlar maalesef spor yapmadım sadece kızımı arabasıyla gezdiriyordum 1 saat ❤️
renkliruya ED2020 bende cuma günleri başlıyorum genelde 3 5 gün iyi gidiyor sonra salıyorum..😣 benim boyum kısa 156.. istikrar gerçekten çok önemli..çok tebrik ederim.. 😍
ED2020 renkliruya insanın gerçekten bi saatten sonra hali kalmıyor yemek yemek istiyor. O yüzden artık sabır edip sadece pazartesi günleri diyeti bozuyorum ❤️
Muhammed_Arenim ED2020 dikkat ederek çok az yiyiyorum ama olmuyor pes etmeyeceğim inşallah veririm kilolarımı. 🥺🥺
ED2020 ikiKudurukAnnesi ben sezeryan yaptım göbeğim var komşum normal doğum yaptı. Normal doğum yapanların göbeği olmaz diyordum komşumundagöbeği var benim kadar 2 sene sonra ancak toparlanıyormuş göbek
ikiKudurukAnnesi ED2020 bende normal dogurdum benimde göbegim var sadece fark zayıflayınca sarkmıyor işte sezaryenlerin dikişi var ya oradan sarkıyormuş 🤷