Benim 3. Gün pansumanım açıldı, duş alabilirsin dedi doktorum.
Duşa girmeden once eczaneden aldigim su geçirmez bandi yapistiriyordum. Cikinca cikartiyordum. Güzelce kurutuyordum islandiysa diye. Bi sıkıntı yasamadim şükür. Tabi ağrılar, icten yanmalar oluyodu ama duştan dolayı değil