Mmkk yanlış anlamış olabilir misiniz. Bant dursun siz üzerine su geçirmez bant takın hatta ben streç sardırmıştım üzerine bir de su geçmişesin diye öyle duş almıştım, 5 gün sonra da normal duşa girmiştim. Kendinizi bırakmayın 2 büklüm dolaşmayın ağrınız var diye ben ilk gün öyleydim doktorum dedi ki kolay değil insan çıktı içinden ama güçlü dur ağrım sızım var diye bırakma kendini demişti bende öyle yaptım bir anda gitti bütün ağrılar sızılar