Benim oğlumda öyleydi o aylarda, doğdu 5. Gün gazı başladı sonra kolik teşhisi konuldu. Şu an 4 ay 9 günlük hala kolik ama oyuncaklarla aklı biraz dağılır hale geldi. Bu arada kolik iki türlü demişti doktorumuz biri gazdan biri de psikolojik olarak kolik demişti. Bir araştırın isterseniz psikolojik kolik bebeklerini. Ben kanguruya ve pusete çok zor alıştırdım. Halen bazen mizmizlanir ama onlar olmadan hayat çok zor wcye bile gidemem ki…