yuksekipek benim de iki yaşında kızım ve 54 günlük Bebeğim var
tam olarak anlattığınız gibi bizde de durumlar.
asla uyumaz sakin durmaz ağlar
ben çareyi emzikte buldum
emziği veriyorum, pusetine koyuyorum öyle uyuyor, ben de biraz da olsa kızıma zaman ayırabiliyorum.
Emzik bizde meme reddi yaptı ama emziğe devam etmek zorundayım, bakmam gereken bir çocuğum daha var.
Gece sıkıntı olmuyor güzel emiyor, gündüz de kucakta ayakta zıplatarak falan bir şekilde emzirmeye çalışıyorum