1,5 aylık oglum sabahtan aksama kadar mutsuz gergin ağlıyor mızırdanıyor. Memnun etmek icin herseyi yapiyorum kucaktir memedir mamadir salincaktir uykudur yok yinede bana misin demiyor surekli aglamakli mızırdanmalı ya bi 2 dk yerine koyayimda etrafi izlese keske yok o bacaklar kollar cirpiniyor sinirden. Birde 3 yasinda ablasi var onunlada hic ilgilenemiyorum bu yuzden yavrum hep kendi kaliyor cok sinirleniyorum cok uzuluyorum agliyorum hic boyle hayal etmemistim 😔😔