Miraylan merhaba bu su içip süt içmeme durumunu yazmışsınız, benim de bebelerimden birisi formül mamayı bıraktı tamamen. Önce biberonu bıraktı, 4+ chicco alıştırma bardağı ile verdik, sonra formül mamayı tamamen bıraktı. Ama garip bir şekilde o alıştırma bardağından su içiyor, mama koyunca içmiyor. Cevap yazma nedenim, acaba bu bahsettiğim alıştırma bardağını mı deneseniz? Bir de hiç mama vermeyi denediniz mi? Elbette anne sütü varsa eğer önceliğimiz o’dur ben 9 ay sütümü sağdım, zor bir süreç o yüzden yanlış anlaşılmak istemem, fikir yürütelim diye yazıyorum. Mama deneseniz nasıl olur acaba?