Miraylan sakin kalmaya çalışın en azından eşiniz yanınızda zmaanla herşey yoluna giricek bende yaşadım bide daha kızım 3 aylık taşınmak zorunda kaldım kimsem yok yardım eden bi başıma toplayıp bı başıma yerleştim, meme reddi yaşıyorsunuz galiba bizde yaşadık çok hoplayarak ziayarak emzirdim refluyle ugrasiyoeuz hâlâ, bunada şükür bosverin varsın kimse olmasın sizde onların hayatında olmazsınız gerektiginde