19052019 eşim şehir dışında görevde doğdu doğalı birlikteyiz paşamla 😁3ay 3 günlüğüz. gündüzleri uyku sorunumuz çok uyumak istemiyo ağlayarak uyuyo. Birde yeni çıkardı bunu kendine ninni söylüyo. Uyutmadığımda mız mız sürekli ama gece benimle yatıyor 1 defa kalkıyo ondada gazını atamamış oluyor. Gazını çıkarıp yatıyoruz yine. Yanımda uyurken pek sorun yaşamıyorum. Ama beşiğinde yatarken uyur uyanık gibi birde kabus görüyo sanırım ağlıyo uykusunda uyanınca bile iç çekiyo hep. Memeye pek düşkün değil 4 saatte bir emiyor ondada 5 dkka hemen çıkarıyo ağzından. Oturmaktan gezmekten hoşlanıyo. Müzikli şeyler dikkatini çekiyo. Gündüz yanına bi kıyafetimi koyuyorum öylelikle biraz duruyo kokumu duysun diye. Zinco gaz damlası kullanıyorum gece yatmadan 4 damla şekilde günde 1 kez. Akşam çay kahve içmiyorum. Ihlamur, rezene veya papatya çayı içiyorum. Emince oda rahatlasın diye. Ne zaman biter bu ataklar bilemiyorum insanı çok yoruyor 😩