Selam anneler bugün 3 ay 2 günlüğüz çok ağladı bugün uyutmaya çalışıyorum uyumuyor akşam mamasını verdim uykuya geçirmek için almadı bile ağzına yemedi gögüsümü verdim onu da almadı bas bas bağırdı 😞 sonra uykuya geçti kendi kendine beyaz gürültüyü açtım tüm gün boyunca uyumadı nerdeyse duşunu da aldırdım rahatlasın diye yok var mı bu ayda sorun yaşayan 🤔