tugceo92 Sshhhh bizimde öyle oldu sut akışı yavaş geldiği icin ağlıyor memede. Meme + mama gidiyorduk zaten. Şuan sağarak veriyorum hep doğmadığını hissettiğimde takviye mama veriyorum. Gece uyku halinde emiyo bitek 1 kez onlara doymuyor zaTen anlıyorum yine iciriyorum
Sshhhh tugceo92 benimde gece uyanınca meme veriyordum ama emmiyordu iki emip uyuyordu mecbur biberonla vermeye başladım artık hiç emmiyor zaten sağıp veriyorum bide mama süt artık azaldı
Zlyhatuana 19052019 hep aynı sorunlar bizimkide ayakta sallıyorum uyuyor tam uyudu beşiğine bırakınca tekrar başlıyo çıldırıyorum artık 3 ay 7 günlk
Dasdili Kızlar 3ay 19 günlüğüz, aynı şeyleri yaşıyoruz.. biri çıkıp ne zaman geçeceğini söylese.. bu geçecek başka atak, diş, kuş, ek gıda... 😭
Sshhhh Hatice18 o kadar zorlanıyorum ki doğru düzgün yemek yapıp yemiyorum zaten o uyuduğu zaman anca uzanıp sırtımı biraz dinlendiriyorum belki de bu yüzden de sütüm azalmış olabilir ama bi yandan iyiki kimse gelmiyor yanıma vala evi toplayamıyorum bi yeri toplasam diğer yerler öyle kalıyor gece o uyanınca sütü sağana kadar canım çıkıyor ağlıyor zırlıyor ben sütü sağana kadar
Hatice18 Sshhhh Allah yardımcınız olsun valla gerçekten de çok zordasiniz Keşke yanınızda kalacak biri olsa
tugceo92 Sshhhh bende sağarak veriyorum surekli mecburen. Sütün biraz az geldiği durumlarda mamayla takviye ediyorum mecburen
Adenalara Bizde aynıyız 3 ay 10 günlük 5 gündür mama ya başladık uykusu geldiğinde kesinlikle durmuyor çarşafın içinde sallanıyor durmadan meme Reddi yaşıyoruz zaten ne zaman geçecek bilmiyorum uyanıkken kendi kendine oyalanmıyor