sehribannn Metehan07 yeni çiş veya kaka yapmışsa biraz öyle dolaşmasına izin verseniz ben bazen öyle yapıyorum 😊
Yarim_Kilo_Kiyma Metehan07 8.5 aylığız ve son 20-25 gündür bizde böyleyiz, neden? Böyle yapıyorlar anlamıyorum. Hele ki büyük Tuvaletini yapmasın vallaha babası ile sürekli duştayız asla altını aldırtmıyor bizde hemen yıkayıp çıkartıyoruz. Acaba belli bir sebebi var mı bu davranışın? Bilinen.
Metehan07 Yarim_Kilo_Kiyma çoğu bebekte öyle oluyormuş gördüğüm kadarıyla elbet geçecek bu süreç tabi bel fıtığı olmazsak🤗
Dilaranne Metehan07 18 aylık oldu hâlâ değiştirmez burnumdan gelir öyle değisirim 😑 eline oyuncak falan verin yada ağladığı an bırakın susunca tekrar deneyin 😑
Metehan07 Dilaranne bazen acelem olunca bir yere gidecek olursam mecburen ağlata ağlata bende çatlaya çatlaya bağlıyorum
Muhammedensar Metehan07 11 aylığız ne bez ne mama ne kıyafet hiçbişey yaptırmıyor kaçıyor 2 kişi anca yapıyoruz 😬😬😬😬
Metehan07 Muhammedensar ben hep tekim eşim gece geliyor tüm zorlukları atlatmış oluyom gün içersinde. Ona sadece sevmek kalıyor
Sln20 Metehan07 Külot bez bana çok zor geldi yaa geçen mayo bez olanını denedim giydirmek zulüm toto hep açıkta kaldı :)
asz Yarim_Kilo_Kiyma canım aynı külot gibi giyiliyor.kenarlarından yırtıyorsun.çok rahat yırtılıyor.kaka yaparken de hiç sorun olmuyor. (taşma,sızma vs..)benim oğlum hemen kalkıp gidiyor kıpır kıpırdı şimdi altını temizledikten sonra kaçsa bile kucağıma alıp kilot gibi çekiyorum.hele çiş dolunca daha da basit.yere yatırmıyorum bile.kaka yapınca zaten altına alt açma pedi koyup açıyorum hızlıca temizliyorum.hiç problem yaşamadım valla.
Osmnn_457 Metehan07 al bendede o kadar bu bir haftadır burumdan getiriyor ayaklarımla kollarını tutmaya çalışıyorum yoksa imkanı yok değiştirdirmiyor bide pişik oluyor sürekli ö yüzden boğuşa boğuşa değiştiriyorum altını
Metehan07 Osmnn_457 bende ayaklarımla kollarını tutuyorum kolları kırılacak diye korkuyom o hengamede
Adnsare_p Metehan07 canım ya vallahi yildim artık bende kızım 10 aylık oda aynı hiç durmuyor kaçıyor açtığımda yada aşırı ağlıyor yinede zor yaptırıyor
ikizbabymom Metehan07 4 gün sonra 21 aylık olcaklar oğlumun altını değiştirmeye çalışırken bileklerimde ödem oluştu ne diyim daha🤣🤣
HzlBrls Metehan07 sizin aylarınızda başladı bizimde bez bağlama savaşımız çareyi külot bezde buldum ayakta hemen giydiriveriyorum yatmakta istemiyordu çünkü… 24 aylığız külot beze hala devam tavsiye ederim 😉
Btl-aybar Metehan07 Aynı ben valla bizde öyle kıyafet giyerkende öyle basbar bağrıyo eline sevdiği bir şey veriyorum hemen hızlı hızlı altını alıyorum
Eminekerim Metehan07 bizde de öyle 10 aylığız . Bende büyüdükçe durur diye düşünüyordum . Kendimi kandırmayayım bari 🤦🏻♀️
Babe Metehan07 kulot bez deneyebilirsin.en azindan temiz bez takarken isin kolaylasir.Ben kizima uydurmasyon bi hikaye anlatmaya basliyorum altini alirken.Bide sasirmis tarzda mimikler yapiyorum dikkatini cekmek icin.Soru soruyorum vs boyle yontem gelistirdim
EsZe Metehan07 2 yaşında 1 yıldır öyledir. Kıyameti koparmak değil de hep bi ikna etmem gerekiyor. Bunun da en kolay yolunu evdeki değişik bir eşya, uzun zamandır görmediği bi oyuncak vs neyse saklıyorum hadi süpriz var yat diyorum sırf eline ne vereceğimi merak ettiği için yatıyo. Eline veriyorum o onu incelerken hızla değiştiriyorum. Deneyin ☺️ Daha küçükken eline bi bultak parçası veriyodum halloluyodu artık önce bi evi geziyorum değişik ne bulsam diye 😂 bi de baktınız tam elindekinden sıkılıyo gibi oldu heyecanla bi şeyler anlatın. Bazen süpriz basit bi şeyse yedekliyorum arkama bi şey daha saklıyorum tam sıkıldıgı an bi de onu çıkartıyorum işim bitmediyse. Bizde bu yöntem çok işe yarıyo umarım sizde de yarar ☺️ Bi de parmak kuklalar. 10 tane hayvan parmak kukla var. O seçiyo birini, takıyorum parmağıma mesela kurbağa değiştirmiş oluyo bezini 😂 hoşuna gidiyor bu yöntemler
Berilelif Metehan07 2′5 yasında kızım sadece canı isteyince değiştiriyor yoksa kıyanaet kopuyor bazen sırf dışına taştığı için ikna edebiliyorum onda bile yarım saat dil döküyorum
Sekerparem_34 Berilelif 26 aylık kızım da öyle maalesef,hiç rahatsız da olmuyor ya,tuvalet eğitimi bayağı geç başlayacak biz de anladığım,hiçbir emare yok başlamak için,arada klozet aldım onun için oturtuyorum ama onu da oyun sanmasından endişeleniyorum.
tmmzysf20 Metehan07 bizde oyleyiz bez deiştircegim zaman doktugum terin hadi hesabı yok 11 aylık bnmde cooooook zor bez deiştirmek kabus gbi hiccc durmuyor hic hic🥴😵