Metehan07 asz ben daha bebekken denemiştim fakat zorlandım bebek olduğu için. Şimdi ayaklandı daha kolay olur diye düşünüyorum bu bezler bitsin hemen alicam
Metehan07 Yarim_Kilo_Kiyma çoğu bebekte öyle oluyormuş gördüğüm kadarıyla elbet geçecek bu süreç tabi bel fıtığı olmazsak🤗
Metehan07 Dilaranne bazen acelem olunca bir yere gidecek olursam mecburen ağlata ağlata bende çatlaya çatlaya bağlıyorum
Dilaranne Metehan07 bende şu an tatildeyim bende öyle kendini parçalıyor geri çıkarıyor hemen pijama takıyorum poposuna ki çıkarmasın diye 😑🤷
Feyzosunannesi Metehan07 10 aylik kizim son 2 haftadir yapmaya basladi yaa yerinde durmuyo, ilgisini cekecek bi oyuncak veriyorum eline hizlica baglamaya calisiyorum, her alt degisimi bi macera
Metehan07 Muhammedensar ben hep tekim eşim gece geliyor tüm zorlukları atlatmış oluyom gün içersinde. Ona sadece sevmek kalıyor
dehsetulvahset Metehan07 benimki 9 bucuk aylik wmwklwmwyw basladgindan beri iki aydr kiyamet kopuyo komsular dio dovuyon mu o kadar ki agliyo cildiracam bwnde
Metehan07 Osmnn_457 bende ayaklarımla kollarını tutuyorum kolları kırılacak diye korkuyom o hengamede
File351047 Metehan07 bezini değişelim derken hemen kaçmaya başlıyor yakalayınca çığlık kıyamet alt değiştiriyoruz 18 aylık
Ayca_ogun1 Metehan07 biz 10 aylığız ne giyinmek istiyor ne bezini değiştirmek hep çığlık çığlığa daha onu yatırdığım gibi ağlamalar başlıyor