Metehan07 Mrb arkadaşlar sizinde bebeğiniz altını değişeceğiniz zaman kıyameti koparıyor mu. Ben artık fıtık olucam bezini takayım derken..hiç durmuyor kaçmak istiyor çileden cikiyorum artık bebeğim 11 aylık
78bb Metehan07 İnan benimki de öyle ama hastalandı sonra çok ciddi pişik oldu canı çok acıdı ondan beri yapıyor belki sizinkinin de bi sebebi vardır
ezogelinn Metehan07 10 ayligix6her alt değiştirmemiz aglamayla geçiyor açınca kaçıyor bağlatmak istemiyor
Angelif35 Metehan07 1 yaşındayız tam ve 1 aydır altını aldırmamak için alt açma bezini görünce kıyameti koparıyor:/ uyku problemi çıktı bide resmen uysal bebek gitti yerine böyle huysuzluk yapan bebek geldi:( uykuya geçemiyor geceler sabaha kdar çok sık uyanıyor😔
Aysenes Metehan07 10 aylık bezini actığım an kacmaya calışıyor geri yatırdığımda sanki canı cokk yanmış gibi aglyor. başım agrıyor vallaha biri bez değiştirmek biride yemek yedirmek zulüm.🤦♀️
Metehan07 Aysenes ahh hiç sormayın aynı dert bizdede var yemek yedirene kadar catliyorum bez değiştirmek te cabası
Sln20 Metehan07 Aynen 2 haftadır öyle sudocrem kutusuyla çözdüm kapağını ağzıyla açmaya çalışırken pıt değiştiriyorum :) her açtığında da harikasın çok teşekkürler diyip kapatıp tekrar veriyorum. Şimdilik iyiyiz :)
Metehan07 Sln20 bende külot bez almaya karar verdim en azından kaçarken bile neresini geçirsem kardır diye düşünüyorum
sehribannn Metehan07 yeni çiş veya kaka yapmışsa biraz öyle dolaşmasına izin verseniz ben bazen öyle yapıyorum 😊
Sln20 Metehan07 Külot bez bana çok zor geldi yaa geçen mayo bez olanını denedim giydirmek zulüm toto hep açıkta kaldı :)
asz Metehan07 ben 9.ayda başladım bu sebeple külot beze.şuan 16 ay 3 günlük.rahatlık valla külot bez.dene sende canım belki daha kolay olur.
Metehan07 asz ben daha bebekken denemiştim fakat zorlandım bebek olduğu için. Şimdi ayaklandı daha kolay olur diye düşünüyorum bu bezler bitsin hemen alicam