MervosP valla ne yalan söyleyeyim 3 çocukla evim benim diyen insanın evinden daha temizdir. Tek avantajım 3 oğlum da düzenli uyuyor. Onlar uyurken herşeyi hallediyorum. Sabah kalkıyoruz kahvaltı. Masayı topluyorum. Mutfakta bekliyor. Oyun oynuyoruz öglen oluyor üstü kirlenen varsa banyoda havuz yapıyorum. Onlar orda oynarken ben evi süpürüyorum. Ögle uykusuna geçecekler 1 de uyurken makine çalıştıramam diye. 1 de uyuyorlar 4 e kadar ortalama. 2,5 3 saat zaten vaktim oluyor. O ara herşeyi hallediyorum kahvemi alıp balkonda uyanmalarını bekliyorum. Sonra hep onlarla ilgileniyorum. Akşam eşim gelince ben yemegi hazırlıyorum. Yiyoruz. Sadece masayı topluyorum. Mutfak yine bekliyor. 21.30 da çocukların hepsi duş pijama uyku saatleri. 22.30 da hepsi uyumuş oluyor. Kalkıp işleri yapıyorum ütü falan gece yapıyorum. Birde biz uyuz geçirdik. O ara 3.4 lere kadar temizlik yapardım hep. Çorapları bile hem ters hem Düz ütülerdim. Hala daha o psikolojiyi atamadım üstümden. Düzden hala çorap bile ütülüyorum. En son zaten herşey bitince duş alıp bizde uyuyoruz. Kafamı yastığa koymamla uyumam arası 1.2 saniye falandır. Sabah da yorgun kalkıyorum genelde ama yapacak bişey yok 3 tane bebe beni bekliyor.