MervosP sabah kalktigimda ilk once kizim uyuyorsa yumurtasini haslarim eger ayni anda uyandiysak emziririm sonra kahvaltisini hazirlarim tabi emdiyse 1 saat sonra falan yaptiririm kahvaltisini sonra mutfagi toplarim sonra supurge yaparim kizimi uyutmadan once kizim mama sandalyesinde oturur o sirada supurgeyi takip eder sonra kizimi uyuttuktan sonra utum varsa utu yaparim toz alirim yer silerim he ama yer silmeyi her gun yapmam en fazla 2 gunde bir siliyorum ama toz supurge hergun yaparim kizimin kiyafetlerini artik utulemiyorum kendi kiyafetleriminde hepsini utulemem cunku disari nadir ciktigimiz icin sadece ev kiyafetlerim oluyo onlarida utulemiyorum ama esimin pantolon tisort gomlek herseyini utulerim ic camasirlari haricinde yada gunduz utu yapmak istemiyorsa canim aksam esim eve gelince o cocuga bakar aksam serinliginde utulerim utulencekleri banyoyu 2 haftada bir yikarim wc leride en fazla 2 bilemedin 3 gunde bir yikarim he evime biri geldiyse wc leri o gun tekrar misafirden sonra yine yikarim 2 defa yikadigim olur wc leri perdeleride 2 ayda bir yikarim simdi bu aralar yikamam lazim ama bayrami bekliyorum artik bayrama daha temiz olsun diye oyuzden biraz perdelerimi geciktircem artik 😁 eski evimdeyken her hafta cam silerdim salon camlari balkon camlarini cunku caddeye bakiyordu ve les gibi toz oluyordu simdi yeni evime geceli yaklasik 2 ay oldu yerlesirkenden haric 1 kez sildim cunku burasi mahalle arasi ve yuksekteyim batmiyor yani camlarim birde yaz oldugu icin yagmurda gormediginden sadece 1 kez ustunden gectim camlarin okadar 😁