2 günde 1 temizlik yaparım genelde kızımı öğlen uykusuna yatirdigimda yaparım ilk onun yemeğini koyarım sonra akşam yemeğini yaparım makinaya camasirimi sabahtan kalkınca atarım kızım uyuyunca asarim sonra temizliğe girisirim o uyunana kadar çoğu isim bitmiş olur ufak tefek isim kalır bazen Onuda eşim gelince veya gece kızımı uyuyunca yaparım ütüye yetişemiyorum nevresimlerimi falan utulemiyorum utuleyebilirsem tsortleri gömlekleri pantolonlari haftada 1 utuluyorum ayda 1 mutlaka mutfak mutfak dolabı vestiyer cam kapı silerim böyle idare ediyorum