Prs canım benim oğlum da kolik. Şu anda 2 aylık, 15 günlükten beri felaket durumdayız, seni çok iyi anlıyorum. Öncelikle ben damla falan kullanmıyorum. Metsil, biogaia, aguline vs. hiçbirinin faydasını görmedim. Doğru düzgün faydasını görmemişken de çocuğuma ilaç vermek bana yanlış geliyor. Ben yediklerime dikkat ediyorum, günde 2 büyük kupa bitki çayı içiyorum (rezene+kimyon+kişniş demleyerek). Günde en az bir kere oğluma masaj yapıyorum, bazı hareketlerle gaz çıkarmasına yardım ediyorum (kolik masajı olarak aratabilirsin). Karnına, sırtına ve ayaklarına sıcak havlu yapıyorum. Ağlama krizlerinde emzirerek sakinleştirmeye çalışıyorum, sakinleşmiyorsa hafif hafif zıplatıyorum. Emzirirken hava yutmamasına dikkat ediyorum. Bunların hepsini bir arada yaptığımda biraz olsun rahat geçiyor günler.