Prs canım şu an tam 3 ayı bitirdik gaz sorunumuz çok şükür bitti sayılır arada tutar uyku sorunumuz var uyuyor ama kısa kısa o da yetmiyor ona geçer bu da çöm zor günleri en azından atlattım şimdi her gün bir yere gezmeye gidiyorum evde patlamaktansa geziyoruz oğlumla 😂😂😂