Prs canım allah yardımcın olsun biz üç ayı bitirdik ama sen sorsan 3 sene gibi geçti hem o ağlar hem ben ağlardım bende tek baktım herşeyi iyidi ama uykusuzluk ve ağlama bunlardandır doğan atak ağlamalar kaç kere evin anahtarını bile almadan arabaya koyup gezdirdik o derece kaç hocaya kaç doktora gittik hepsi bişey dedi yok alerji yok gaz yok şu bi ara kafayı yicektim acaba buna mı alerjisi var acaba bunu yiyorum ondan mı hep boşmuş ona en iyi gelen şey söylenen bütün damlalar hem pahalı hemde işe yaramıyor bu bir süreç tek iyi gelen şey sen günde en az bir bardak kimyonu al demle iç bebeğine de iki tatlı kaşığı ver sabah akşam ben öyle yaptım tek fayda gördüğüm yada öyle sandığım şey bu ama allah kolaylık ve sabır versin sana